Auth system under maintenance

Status
Not open for further replies.
Hey all,
We are doing some late night updates on our CDN system that our auth runs on.
Please be patient as the cluster will be back up soon.

Thanks

Sent from my HTC 10 on Sprint

Servers are back up now!
 
  • Like
Reactions: Rottix
And i thought something went wrong with my sub renew :D
 
Refresh your DNS or something? I don't see how it wouldn't work for you.

Sent from my HTC 10 on Sprint
 
Flushed DNS, released and renewed IP address, re-downloaded Updater & prayed to Gaben. Still no luck for me personally.
We do appreciate the effort though!
 
Flushed DNS, released and renewed IP address, re-downloaded Updater & prayed to Gaben. Still no luck for me personally.
We do appreciate the effort though!
I don't understand how you would be down. Please put In a ticket and the staff will look into it.
The cluster is operating normally

Sent from my HTC 10 on Sprint
 
nice bara för mig att vänta på min vip fick mailet men inte min vip men kommer säkert snart :D

Ibland går det fort att få vip ibland tar det lite tid, men om du inte har fått vip inom 24 tim skapa en support ticket, tiden räknas inte förrän du har fått Vip.
 
Ibland går det fort att få vip ibland tar det lite tid, men om du inte har fått vip inom 24 tim skapa en support ticket, tiden räknas inte förrän du har fått Vip.
fick mailet från jimster men får inte min vip så kommer inte in så jag kan ladda ner Feelsbadman väntat sen halv 7 igår kväll
 
fick mailet från jimster men får inte min vip så kommer inte in så jag kan ladda ner Feelsbadman väntat sen halv 7 igår kväll

Det är ju en viss tidsskillnad tror det är -6 tim eller nåt, vet att jimster är väldigt upptagen irl och det är bara han som kan ge vip, men vet att dom jobbar på att göra det automatiskt.
Skicka in en support ticket och se vad som händer :D
 
Det är ju en viss tidsskillnad tror det är -6 tim eller nåt, vet att jimster är väldigt upptagen irl och det är bara han som kan ge vip, men vet att dom jobbar på att göra det automatiskt.
Skicka in en support ticket och se vad som händer :D
har en support ticket uppe men inte fått min vip skulle bli mycket bättre om dom kunde fixa med automatiskt men ofc skulle folk charge backa från paypal and shit jimster skulle ju annars kunna göra så hans staff kan ge vip.
 
har en support ticket uppe men inte fått min vip skulle bli mycket bättre om dom kunde fixa med automatiskt men ofc skulle folk charge backa från paypal and shit jimster skulle ju annars kunna göra så hans staff kan ge vip.

Jag tror att dom jobbar på att när man förnyar ska det gå automatiskt, och för nya sub, ska admins kunna ge vip.
 
Status
Not open for further replies.